TIL Gatelag

TIL Gatelag er et fotballtilbud for for menn og kvinner som har eller har hatt utfordringer innen rus.

Annonse:

Gatelaget er et samarbeid mellom TIL, NAV, Tromsø Kommune og Fotballstiftelsen. Sammen legger vi til rette for en av klubbens viktigste samfunnsprosjekt.

Gatelaget er et lavtelskertilbud for kvinner og menn over 18 år med rusrelaterte utfordringer. Målet er å gi et rusfritt treningstilbud som også er en arena for sosial utvikling, mangfold og inkludering.

Når trener laget?

Laget trener to ganger i uken, hver mandag og fredag på Romssa Arena og på vinterstid i Lerøy Hallen.

Vi trener på følgende tidspunkt:

Mandag og Fredag, det er matservering fra Kl.12.00-.1245. Trening fra 13:00 - 14:00.

TIL står for utstyr og sko til spillerne. Fasilitetene ligger til rette for dusj etter trening.

Våre aktiviteter

En til to ganger per år deltar gatelaget på nasjonal turnering. I tillegg til treninger, arrangeres det også sosiale tilstelninger for laget med jevne mellomrom. Vi spiller kamper i bedriftsserien i tillegg til vennskapskamper i ny og ned.

Ønsker du å spille kamp mot gatelaget?

Det skal vi få til, enten under treningstidene eller på kveldstid. Ta kontakt med Naina Inauen ([email protected]) for å avtale konkret.

Støtteapparat

Trenere for TIL Gatelag er Veronika Sæthre og Naina Maria Inauen. Vi er det eneste gatelaget i Norge med to kvinnelige trenere. Det administrative ansvaret rundt laget har Naina Maria Inauen.

Velkommen til trening!

Trenere

• Naina Maria Inauen
    Trener og administrativt ansvarlig
    naina.inauen@til.no
  • Mali Trøan
    Gatelagstrener

(Forsidebildet er fra en kamp høsten 2021 mellom TIL Gatelag og et utvidet politikerlag i Tromsø. Kampen var til inntekt for TV-aksjonen og genererte 14 000 kroner, som ble sponset av Troms Kraft).

Annonse fra Eliteserien: