Bli en TIL-partner

Har du spurt deg selv hva bedriften din er ute etter i samarbeid med andre? Vi vil gjerne ha deg med som en del av det store laget.

Det spørsmålet stiller vi oss hver eneste dag.

Hvilken samarbeidspartner skal klubben være for din bedrift?

Vi skal være en partner som skaper verdi og minneverdige opplevelser.

Nord-Norges beste bedriftsnettverk

Vi samarbeider med de vi kjenner!

Derfor jobber vi gjennom hele sesongen med å tilrettelegge for relasjonsbygging mellom bedriftene i nettverket vårt, Pro TIL.

Her kan du se hvilke bedrifter som er med i Pro TIL

Ta kontakt med oss så deler vi mer enn gjerne hva nettverket innebærer og hvilke muligheter det gir for deg og din bedrift.

Vi vil bli kjent med deg!

Den nordnorske scenen for meningsfull markedsføring med innflytelse

Har bedriften din fokus på å forsterke merkevaren eller ønsker den direkte avkastning. Vi tilbyr digitale pakker skreddersydd etter ditt behov:

• Synlighet
  • Konverteringer
  • Opplevelser
  • WOW-effekten

TIL er den perfekte plattformen - Høy organisk rekkevidde & engasjement.

Skjermbilde 2022-11-23 kl. 13.48.59.png

Digitalt partnerskap

Sammen med deg og din bedrift finner vi den pakken som gir deg mest verdi gitt dine behov. Det krever litt arbeid og en smule kreativitet, men sammen utretter vi mer enn alene.

digitale pakker.png

VIP-Muligheter

Vi har en rekke VIP-pakker til din bedrift, og vil sammen med deg finne den pakken som passer deres behov. Våre pakker er fordelt på sesongkort, Rushfeldtlosjen, Storlosjen og egen VIP-losje.

• Sesongkort

• Få tilgang til fast plass på en av langsidene våre.
  • Rushfeldtlosjen

• Få tilgang til Rushfeldtlosjen hvor det serveres mat før kamp og i pausen. Fast plass på K-feltet.
  • Storlosjen

• Få tilgang til Storlosjen hvor det serveres mat før kamp og i pausen. VIP-plasser på tribune øst.
  • VIP-Losje

• Tilgang til egen losje med 12 plasser, hvor det serveres mat før kamp og i pausen.
    • *Profilering av losje, utvendig og innvendig kommer i tillegg

Vi skreddersyr din kampdagsopplevelse etter ditt behov. Ta kontakt med oss for mer info.

Storlosjen på kampdag.

Synlighet på arena

Arenaen er vår beste plass for å eksponere din bedrift med synlighet. Både lokalt og nasjonalt gjennom 2D-skilt fastmontert på tribunene og digital LED-eksponering i forbindelse med hjemmekampene.

LED-Eksponering

La hele Norge få se din logo. Fotball er en av de største idrettene på tv, og du kan vises igjen og igjen. Våre kamper går alltid på tv, og mange av dem på åpne nasjonale kanaler.

August Mikkelsen scorer mot Aalesund på Alfheim stadion med LED-eksponering i bakgrunn.

Øvrig eksponering

• Storskjerm
  • 2D-skilt - TV-sone
  • 2D-skilt - Lokal sone

Kamppartner

Et av våre mest populære og attraktive produkter. Med i gjennomsnitt 3800 tilskuere på stadion, 15 ganger i året er kampdag det største live-arrangementet i Tromsø.

Ettersom vi kombinerer både tilskuerne på stadion og våre engasjerte supportere i sosiale medier kan kamppartner være en svært lukrativ pakke for din bedrift.

Vi fokuserer også her på dine behov utifra ønsket om synlighet, konvertering, opplevelser og/eller WOW-effekten. Det ene utelukker ikke det andre. Ønsker dere full gass, gir vi full gass.

-1497-kopi.jpg
Foto: Kristoffer Lorentzen/Nordlys LAB