Snart utsolgt

Det nærmer seg sesongstart og det betyr at siste innsalg på skilt på Alfheim stadion sluttføres. Salgs- og partneransvarlig, Thomas Harila kan melde om godt trykk.

Annonse:

Salgs- og partneransvarlig Thomas Harila har hatt et fartsfylt første kvartal og gleder seg over salget, både i form av synlighet på stadion og ikke minst i den digitale verden. 

- Det har vært hektisk, men gøy. Vi har så ufattelig mange flotte samarbeidspartnere og spennende folk i nettverket vårt. Vi begynner å nærme oss utsolgt for skiltsynlighet på stadion, men har fortsatt noen få gode plasser igjen i TV-sonen og bak målene. Vi jobber hardt for å komme i mål før sesongstart, sier Thomas Harila.

Klubben har lansert flere nye digitale produkter. 

- Vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår produktpakke, og ser et stort potensial i den digitale verden, spesielt på våre plattformer, til.no og sosiale medier. Som de mest nysgjerrige sikkert har fått med seg har vi blant annet Nergård med som partner på kåringen, Dagens TIL-spiller. Det er en avstemming som gir stor rekkevidde digitalt, men også på stadion på kampdag, sier Harila.

Skal lansere flere nye konsepter til sesongstart. 

- Ja, det kommer mer fra oss. Vi skal for eksempel kåre månedens TIL-spiller hver måned gjennom sesongen. Det er en kampanje som det er høyt engasjement rundt, både synlighetsmessig og i form av konvertering på kundesiden. Vi jobber med noen konkrete caser, men er alltid åpen for nye og kule partnerskap, avslutter Harila.

Ta gjerne kontakt med salgs- og partneransvarlig Thomas Harila for en hyggelig prat og mulighetene for et kult partnerskap sammen med klubben.

Annonse fra Eliteserien: